Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

Kontakt

PiankaPak
Julianów 3
99-314 Krzyżanów
NIP: 7752618580

tel. 731 107 720
Mail: biuro@piankapak.pl

Wzrost zamówień w e-commerce spowodowany przez COVID-19

Ostatnie miesiące zmieniły nasze podejście do kwestii zdrowia oraz bezpieczeństwa. Dodatkowo, okres ograniczeń w handlu stacjonarnym spowodował zmiany w zachowaniach konsumenckich. Choć aktualnie wracamy do normalnego funkcjonowania (oczywiście, ze szczególnym zachowaniem zasad bezpieczeństwa!), można zauważyć, że wiele osób na stałe zmieniło nawyki zakupowe. Mowa o ograniczeniu wizyt w sklepach na rzecz zakupów online. Wzrost zamówień w e-commerce spowodowany przez COVID-19 stanowi świetną wiadomość dla wszystkich firm prowadzących sprzedaż towarów i usług przez internet.

Dlaczego nastąpił wzrost zamówień w e-commerce?

Sytuacja związana z COVID-19 pokazała nam, że możemy żyć bez cotygodniowych, kilkugodzinnych wizyt w galeriach handlowych. Pokazała nam też, że wystarczy zrobić większe, przemyślane zakupy raz na jakiś czas, by móc oszczędzić nie tylko czas, ale i pieniądze. A wszystko to bez wychodzenia z domu i stania w kolejce do kasy. I – co najważniejsze - bez narażania się na zarażenie koronawirusem przez obcych ludzi w sklepie, którzy nie zawsze stosują się do wytycznych.

Ten trudny okres sprawił, że nawet osoby sceptycznie nastawione do zakupów online, postanowiły się przełamać i złożyć pierwsze zamówienie na kosmetyki, buty, ubrania, książki, biżuterię, zabawki, elektronikę, meble, dodatki do mieszkania, a nawet jedzenie. Okazało się, że wcale nie jest to trudne i można zaufać transakcjom zawartym przez internet.

Jak utrzymać ten trend?

Branża e-commerce zyskała wielu stałych klientów. Teraz najważniejsze jest, by utrzymać ich zaufanie. A w tym pomoże nie tylko bogaty asortyment w atrakcyjnej cenie. Dla wielu klientów równie ważna jest szybka i bezpieczna dostawa. W dobie coraz większej konkurencji bardzo łatwo stracić zaufanie klienta. Czasem wystarczy jedna nieterminowa lub uszkodzona przesyłka, by klient zrezygnował z zakupów i wystawił negatywne opinie w sieci. Dlatego przypominamy o odpowiednim zabezpieczeniu przesyłek i korzystaniu z usług rzetelnych firm transportowych.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl